أخبار انا مش معاهم : نوشة وشمس يهنئون كل الشعب المصري والمدونين خاصة بقرب حلول عيد الفطر المبارك ويارب يكون العيد كله فرحة وسعادة للناس كلها

Friday, June 22, 2007

لفة سريعة كدة



و انا قاعد على النت قلت الف لفة سريعة على الاحزاب كلها وطني و معارضة و اشوف افكارهم اية في خدمة الشباب و بصراحة اللفة كانت مسمرة جدا تعالوا نشوف
طبعاً نظراً لأني من محبين الحكومة ( حاجة كدة في ودنك بكرها بس معلش انا عايز اعيش ) المهم لأني بحب الحكومة فانا هبدأ بالوطني
و من موقع "الحزب الوطني"
تختص أمانة الشباب بدراسة القضايا التي تهم الشباب وبوضع الخطط لتنفيذ سياسات الحزب الخاصة بهم والعمل على نمو عضويتهم بالحزب بالتنسيق مع أمانة العضوية وبما يؤدى إلي زيادة مشاركة الشباب في أنشطة الحزب وتأييدهم له وعلى الأمانة دفع القيادات الشابة وزيادة مشاركتها في مختلف تشكيلات الحزب ومستوياته التنظيمية وحث الشباب على تأييد مرشحي الحزب في الانتخابات البرلمانية والمحلية . وتعمل الأمانة على توعية الشباب بمبادئ الحزب وتشجيعهم على المشاركة في العمل السياسى من خلال القنوات الشرعية وعلى الاهتمام بالقضايا العامة وتعميق انتمائهم للمجتمع وتشرف أمانة الشباب على أمانة الشباب بالأقسام والمراكز والمحافظات وترفع التقارير الخاصة بأدائهم إلى الأمانة العامة للحزب
انا شايف ما شاء الله كل اهتمامهم زيادة اعضاء الحزب و الاهتمام بامور الحزب و حلاوة الحزب و جمال الحزب ، الله يحرق ابو الـ........ و لا بلاش
تعالوا على حزب الوفد
بصراحة انا ما لقتش موقع لحزب الوفد اساسا بس لقيت منتدى الوفد اللي مفهوش حاجة عن الشباب اصلاً و حسبي الله و نعم الوكيل
معلش يا استاذة نوارة انا عارف ان ليكي ميول ناحية الوفد شوية بس الاختلاف في الراي ها ........ كملي انتي
طب نعدي كدة على حزب الغد
بصراحة الناس زي العسل عاملين منتدى مخصوص للشباب و الله عملوا اللي عليهم و من اهم ما وجدت به كان لقيت من اهم مواضيعة مناقشات المؤتمر الاول لشباب حزب الغد (الاسكندريه 9/2/2007 ) اللي هو اساسا بيناقش كيفية تنمية اعضاء الحزب من الشباب و تدعيم الحزب
مع الاخذ في الاتبار طبعا ان دة اساساً حزب ليبرالي

طب انا هتفق مع الاحزاب دي كلها و غيرها من الاحزاب اللي عديت عليها و اللي معدتش عليها و محدش يزعل و هقول ان الشباب هم اللي يهتموا بالاحزاب و ينموا عضويتها طب مين يهتم بالشباب نجيب دولة تانية ترعى شباب مصر نأجر حكومة بتحب الشباب و الله انا مش عارف
على العموم انا من مكاني هذا و من مهرجان الحكومة المصرية للمراجيح و الالعاب و التسالي احيي جميع الشباب اللي بينموا الاحزاب و يطوروها و احب اهديهم اغنية

انا مش معاهم

--------------------------


-------------------------

No comments:

GOOGLE