أخبار انا مش معاهم : نوشة وشمس يهنئون كل الشعب المصري والمدونين خاصة بقرب حلول عيد الفطر المبارك ويارب يكون العيد كله فرحة وسعادة للناس كلها

Tuesday, July 10, 2007

الحب اصدار 2007


الحب اصدار 2007


version no.# 2007

هتقولي اية القضية

اية يا عم شمس التقليعة الجديدة دي

اقلك لا تقليعة و لا حاجة اسمعني للاخر

كل الموضوع شاب زيي و زيك صاحبي كان قاعد معايا مرة و قلي انه كلم بنوته على النت و سمع صوتها مرة واحدة

و معجب بيها قلت عادي

بعد فترة قابلته و حكالي انه كل يوم بيكلمها على النت و انه حبها و هي بتحبه

يا نهار اسود

منين يا بني

انت شوفتها

قابلتها

عرفتها

عرفت اهلها مين ماضيها اية حاضرها اية مستقبلها اية

مفيش حبها و خلاص

بيني و بينكوا انا قلت الواد بقى مراهق

لكن المفاجأة ان بالايام بسمع الموضوع دة من شباب و بنات كتير

معقول!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

معقول دة يعني انا ممكن يجيي يوم علية و اقول انا حبيت انسانة ضفتها على الماسنجر ينفع

مش عارف

طب انت ينفع يحصل معاك او معاكي كدة مش عارف

انا سايبلكوا التعليق



---------------------------


---------------------------

7 comments:

S H A H said...

ليه لا بس؟؟

مسيرك تقع يا نجم

انا شايف ممكن يحصل مش في الاخر 2 و بيتبادلو الاحاسيس و االافكار و كل حاجة؟؟

موضوعك جميل
ومدونتك اجمل

ابن رشد said...

مرسي جدا على مرورك
و انا بدعي من كل قلبي اللاقي اللي توقعني

Anonymous said...

برأيي إنه نادرا ما تزبط علاقات النت إنه 1%.. لأنه نادرا ما تلاقي حب صادق في الحقيقة .. كيف مع إنسان عن طريق النت .. بس كل شي بصير :)
خلينا نشوفك بمدونتي:)

ابن رشد said...

اخي vagueraz
مع وجود كل اشتغالات النت جايز يكون رايك صح
بس مش مستحيل الحب من النت
و باذن الله ازورك

ما علينا said...

والله كل شيء جايز

وابعد الاحتمالات اقربها للحدوث

خصوصا وان النت وسلة لعقد الصداقات

وعلى قدر الكم الهائل من الاكاذيب

بيقابلها كم كبير جدا من الصراحة
ناس بتتكلم بصراحة جدا

يعني الاحتمال وارد

ابن رشد said...

يعني ما علينا بتأيد

بنت الاسلام said...

استاذ شمس
سمعت عن قصة حب بدايتها في اتوبيس
او بدايتها في كازينو
او بدايتها في تليفون
او بدايتها في جامعة
او بدايتها رسالة
او بدايتها نظرة
المشكلة في نظري
لافي الزمان
ولافي المكان
لان الحب بيتعدي الحدود ديه
حدود الزمان والمكان

لانه اكبر منهم

مشكلة الحب مش اه بيبدا فين

في صالون
ولا في طيارة

المهم ان حصل

ماتقدرش تحكم علي كل قصة حب بدات في اي مكان ان نهايتها هتكون ايه

لانها كلها قصص
بتبدا
وبتنتهي
اما معا للابد
او وداعا للابد

بغض النظر
عن المكان
والزمان

GOOGLE